pruduttu

2021 Novu set di vestiti da mare stampati in una sola pezza per donna in vendita calda di bikini a vita alta

Breve descrizzione:

U tagliu frontale bassu, maniche arricciate di culore solidu di Studio, è u tagliu di gamba alta facenu stu swimsuit super stylish, attraente è femminile, chì ponu rinfurzà a vostra moda di spiaggia.

U neru mette in risaltu grazia e vostre curve, mostra perfettamente u vostru torsu longu, assai slim è affascinante. U disignu di u collu in V rende stu swimsuit più di moda, attraente è di moda.

Stu affascinante swimsuit d'una sola pezza rende e donne in moda è cunfortu durante e vacanze d'estate, è vi dà un sensu unicu.Hè adattatu per a natazione, piscine, feste in spiaggia, vacanze tropicali è altre occasioni.Purtate stu swimsuit è gode di una festa maravigliosa


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Soft è cunfortu

Questu hè un swimsuit assai suave, adattatu per tutte e figure, assai còmode di portà è di natà.L'estate sarà sicuramente felice !!

caratteristiche di u pruduttu

Costumi da bagno per donna in una sola pezza cù maniche arruffate.Costume da bagno altamente elastico, ad asciugatura rapida è comodo con cintura regolabile per creare una vestibilità personalizzata.Taglio dritto alto posteriore, costume da bagno in una sola pezza, sexy, backless, ripiegato, arricciato, plissato, stampa floreale, costume da bagno retro, costume da bagno oversize.

Cinturini regolabili

Cinturini ajustabili nantu à a cintura, furmendu un pannellu di forma grazia, formate un contour graziosu.Raccolta leggera è dolce integrata senza cuscinetti in acciaio, staccabile è lavabile in lavatrice.Stu swimsuit d'una sola pezza di donna sexy hè un swimsuit assai calmu.

Occasioni applicabili

Adatta per feste in spiaggia d'estate, viaghji in Hawaii, attività all'aperto, piscine.Accoppiate cù un caprettu fluffy, occhiali di sole è sandali per creà un ghjornu di spiaggia maravigliosa.Sì avete qualchì quistione, fateci sapè è faremu u nostru megliu per aiutà.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi